3500000 2800000 ریال

موجود شابک-۱۰:
شابک-۱۳: 9786229573921

این کتاب جلد اول از مجموعه ی 6 جلدی ترجمه ی اصول جراحی شوارتز2019 است و شامل فصول 1 تا 10 از کتاب اصلی("اصول بنیادی آموزش رهبری در عمل جراحی", "پاسخ سیستمیک به آسیب و حمایت متابولیکی", "تنظیم آب و الکترولیت در بیماران جراحی", "هموستاز, خونریزی های ناشی از جراحی و انتقال خون", "شوک", "عفونت های جراحی", "تروما", "سوختگی","التیام زخم","انکولوژی")است.

نویسنده (ها):

زیر نظر و با مقدمه:محمدرضا کلانتر معتمدی/علیرضا کلانتر معتمدی/احمد رضا روفیگری/رسول عزیزی/سرپرست مترجمین و ویراستاران: امین شمس اختری/سید هادی میرهاشمی

ارسال رایگان

ارسال رایگان به سرتاسر کشور برای سفارش با مجموع بالاتر از 999 هزار تومان.

تخفیف

تا ۳۰ درصد تخفیف برای تمامی کتاب ها

این اثر مرجع معرفی شده جهت آزمون های ارتقا گواهینامه و دانشنامه ی تخصصی رشته ی جراحی است.
برای بیش از یک قرن, هیچ منبع قابل اطمینانی در حد شوارتز در مورد علوم پایه, آناتومی, تکنیک های جراحی و اخیرا پیشرفت حرفه ای و رهبری اطلاع رسانی نکرده است. کتاب حاضر که توسط برترین جراحان نگاشته شده هر مبحث قابل توجهی در جراحی عمومی را به طور کامل و بروزرسانی شده پوشش داده است.
در ویرایش یازدهم فصل ابتدایی دچار تغییر شده و مباحث مدیریتی و رهبری ویژه ای در راستای مدیریت اتاق عمل و همچنین همبستگی کادر درمانی در ارائه بهتر خدمات درمانی ارائه شده است که در هیچ یک از ویراست های قبلی مشاهده نشده بود. همچنین فصولی نظیر هموستاز, شوک و سوختگی نیز با تغییرات وسیعی همراه بود که نشان دهنده ی تغییر رویکرد متخصصین در ارائه ی درمان در این بخش بوده است.